نشت یابی ۴۰۰۰ کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه در شرکت گاز استان ایلام




کدخبر   4534

به گزارش پی جور و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ عباس شمس اللهی مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: واحد بازرسی فنی در شرکت گاز استان ایلام در سال ۹۸ با نشت یابی کلیه خطوط گازدار تغذیه، شبکه، انشعابات و ایستگاهها باعث کاهش حوادث، پرت گاز و آسیب در تأسیسات و شبکه گاز شرکت می گردد.

وی اظهار داشت: نشت یابی ۱۴۲ کیلومتر خط تغذیه، ۱۵۰۰ کیلومتر شبکه شهری، ۲۳۰۰ کیلومتر شبکه روستایی توسط کارکنان واحد نشت یابی و از طریق دستگاههای نشت یاب در یکسال گذشته و با ضریب ایمنی بالا انجام شده است.

مجتبی بهادری رئیس بازرسی فنی شرکت گاز استان ایلام افزود: علاوه بر نشت یابی خطوط و شبکه کلیه انشعابات شهری و روستایی که بالغ بر ۱۰۷ هزار انشعاب(علمک) می باشند نیز در این مدت نشت یابی شده و ۲۰۴ ایستگاه TBS موجود در سطح استان نیز بصورت کامل مورد بازرسی و نشت یابی قرار گرفته اند.

بهادری با بیان اینکه بیش از ۱۲۰۰ قلم اتصالات گازی مورد استفاده شرکت و پیمانکاران نیز بازرسی فنی شده و ۴۶ مورد تست خطوط فلزی و پلی اتیلن جدید استفاده شده در پروژه ها با طول بیش از ۲۴۶ کیلومتر و ۱۰۵ کیلومتر نیز لوله های خریداری شده جهت پروژه ها مورد پایش و بازرسی قرار گرفته است.

شمس اللهی از اهمیت، حساسیت و جایگاه واحد بازرسی فنی در شرکت بعنوان یکی از واحدهای مؤثر نام برد که دقت عمل این واحد منجر به کاهش خسارات و صدمات به تأسیسات و مشترکین می گردد و کاهش حوادث مرتبط با گاز در استان ایلام نشان از فعالیت منحصر به فرد واحد بازرسی فنی و واحدهای بهره برداری می باشد.

Spread the love

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ارتقاء تعامل و ارتباط با شرکت های دانش بنیان از اولویت های اصلی ما است

ی خرداد 11 , 1399
رئیس پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام از ارتقاء تعامل و ارتباط با شرکت های دانش بنیان در حوزه پژوهش و فناوری خبر داد و گفت:ارتقاء تعامل و ارتباط با شرکتهای دانش بنیان در خصوص مطالعه و امکان سنجی توسعه محصولات جانبی مرتبط با گوگرد یکی از برنامه های […]

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع