نجات مصدوم ۴۵ ساله در ارتفاعات روستای گنجه شهرستان بدره توسط نجاتگران هلال احمر




کدخبر   17633

ایلام_ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: فرد ۴۵ ساله ای که در ارتفاعات روستای گنجه مصدوم شده بود توسط نجاتگران هلال احمر به منطقه امن منتقل شد.

Spread the love

به گزارش پی جور؛ حمزه محمدی مقدم در این خصوص اظهار داشت: بعد از ظهر امروز در پی تماس مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر مصدوم شدن یک نفر در ارتفاعات روستای گنجه منطقه (کینی دروزنه) بلافاصله تیم پایگاه امداد و نجات شهرک ولیعصر به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: نجاتگران هلال احمر با عبور از مسیر های سخت و صعب العبور و پس از دسترسی به فرد مصدوم اقدامات اولیه امدادی را انجام و وی را پس از انتقال به پایین کوه با هماهنگی قبلی و رضایت مصدوم به خانواده اش تحویل دادند.

payjor.ir/?p=17633

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مشکلی در تأمین بلیط برای مسافران ایلامی وجود ندارد

پ فروردین 16 , 1403
ایلام_ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با تاکید بر اینکه تأمین اتوبوس برای مسافران بر اساس میزان تقاضا انجام می‌شود، گفت: هیچ گونه مشکلی در خصوص تهیه بلیط برای مسافران در این استان وجود ندارد.

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع