ملاقات مدیرکل بنیاد شهید استان و شهردار ایلام با ایثارگران




کدخبر   15605

ایلام_ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و مهندس افشین مظفری شهردار ایلام به همراه آقای احسان مظفری رئیس بنیاد شهید شهرستان، از خانواده های جانباز ۵۰ درصد محمد حسین فاضلی راد و اکرم صفی پور جانباز ۲۵ درصد عیادت و سرکشی بعمل آوردند

Spread the love

به گزارش سعید شکربیگی خبرنگار پایگاه خبری پی جور؛ جمال اسدی گفت: توکل و توسل بر خدا رمز موفقیت جانبازان در طول مقاطع انقلاب و خصوصا دفاع مقدس است و در شرایط فعلی رفتار و روحیه جانبازان برای مسئولین امیدبخش و انگیزه دهنده به ادامه مسیر خدمت رسانی است و می‌تواند مسئولین را در اجرای مأموریت‌ها موفق تر کند.

وی با تأکید بر اینکه جانبازان ستون‌های قدرت در نظام اسلامی هستند، گفت: جانبازان سرمایه‌های بزرگ معنوی کشور هستند و باید با همه توان از این سرمایه‌های گران بها حفاظت و حراست کرد.

payjor.ir/?p=1560

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تعریض و بهسازی ۴۰ هزار مترمربع راههای روستایی و عشایری استان

د تیر 5 , 1402
ایلام_ مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در راستای مسئولیت اجتماعی در مناطقی که پروژه های گازرسانی در محل عبور از جاده ها اجرا می شوند، بیش از ۴۰ هزار مترمربع از راههای عشایری و روستایی ایلام تعریض و بهسازی شدند.

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع