مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ایلام منصوب شد




کدخبر   7748

با حکم استاندار ایلام، «محمد رحیمی» مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ایلام شد.

محمد نوذری در حکمی، محمد رحیمی از کارکنان استانداری ایلام را بعنوان سرپرست اداره کل پدافند غیر عامل استانداری منصوب و جایگزین آیت قیصر بیگی شد.
در بخشی از حکم امده است: نظر به تعهد، تجارب و سوابق جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ایلام منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف محوله، در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست‌های دولت تدبیر و امید موفق و کوشا باشید.
محمد رحیمی پیش از این رئیس گروه امور سیاسی، اقوام و مذاهب استانداری، و سوابقی چون کارشناس مسئول امور مرزی، معاون فرماندار ایوان و مدیر اتباع و امور خارجی استانداری را در کارنامه خود دارد.

Spread the love

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نصب تجهیزات کافونوری جدید در روستای جهانگیرآباد دره شهر

س مرداد 5 , 1400
مدیرمخابرات منطقه ایلام از خدمات دهی ارتباطی به روستای جهانگیرآباد دره شهر خبر داد. به گزارش پی جور، مهندس اسدیمدیرمخابرات منطقه ایلام با اعلام این خبر اظهار کرد: با افتتاح این طرح، اهالی این روستامی‌توانند از خدمات تلفن ثابت و همچنین اینترنت پرسرعت با کیفیت و پایداری مطلوب بهره‌مند شوند. […]

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع