مدیرکل حوزه استاندار ایلام: هلال احمر برای آیین باشکوه اربعین حسینی آماده شود




کدخبر   11917

به گزارش پی جور ایلام، ایمان رحیم پناه صبح امروز(یکشنبه ۱۲ تیرماه) در آیین تکریم«علی اکبری» و معارفه«غلامرضا عیمحمدی»مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام با بیان اینکه اوج تلاش های هلال احمر در مراسم اربعین حسینی در مرز مهران و سایر نقاط استان ایلام بوده است، اظهار داشت: استان ایلام و مهران گرانیگاه اربعین حسینی است.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت ها بار هستند و خوش به حال کسی که این بار را به درستی به سرمنزل مقصود برساند، افزود: گردش نخبگان موجب می شود که خون تازه ای در کالبد مدیریتی دستگاه های اجرایی جریان بگیرد.

مشاور و مدیرکل حوزه استاندار ایلام یادآور شد: حدود دو ماه به اربعین حسینی مانده است و وظایف هلال احمر در حوزه امدادرسانی، خدمات رسانی، پشتیبانی؛ کار خطیری است که باید از همین امروز دوستان هلال احمر کفش های خود را محکم ببندند.

رحیمی پناه تصریح کرد: از خداوند بخواهیم که امروز که این مسئولیت ها بر عهده ما گذاشته شده است، روزی که از این مسئولیت، فارغ میشویم هم خدا و هم خلق خدا از ما رضایت داشته باشند.

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کسب رتبه نخست ملی در ارزیابی عملکرد توسط مدیریت تعاون روستایی استان ایلام

ی تیر 12 , 1401
پی جور_ مهندس ناصری مدیر تعاون روستایی استان ایلام گفت:با انجام ارزیابی عملکرد سالیانه از سوی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ، مدیریت تعاون روستایی استان ایلام موفق به کسب رتبه نخست در بین مدیریت تعاون روستایی استان های کشور گردید.

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع