مدیرکل بیمه سلامت بیمه استان ایلام تشریح کرد:جزئیات پرداخت مطالبات در سال جاری




کدخبر   12384

پی جور_ مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام جزئیات پرداخت مطالبات مراکز درمانی و موسسات طرف قرارداد تشریح کرد.

Spread the love

به گزارش پی جور ایلام؛ دکتر نورالدین رحیمی با بیان اینکه مطالبات مراکز دولتی دانشگاهي در فروردین ماه سال‌جاری تسویه شده است، اظهار داشت: بخشی از مطالبات خرداد ماه دانشگاهي که به موقع سند خود را ارسال کرده، نیز پرداخت شده است.

وی در خصوص پرداخت مطالبات مراکز غیر دولتی دانشگاهي، افزود: در بخش بیمارستان ها مطالبات اردیبهشت‌ماه سال جاری پرداخت و پرداخت مطالبات نسخه الکترونیک داروخانه ها لغایت پایان خردادماه ۱۴۰۱ صورت گرفته است.

رحیمی یادآور شد: پرداخت مطالبات سایر موسسات طرف قرارداد شامل پزشکان، پاراکلینیک ها و مراکز دیالیز و …. تا پایان خردادماه و موسساتی که نسخ را بصورت الکترونیک ارسال کرده تا پایان خردادماه سال جاری انجام شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام بیان داشت: مطالبات در بخش خسارت متفرقه بر اساس اسناد رسیدگی شده لغایت ۱۷ خردادماه ۱۴۰۱ پرداخت شده و در حوزه پزشک خانواده، ۸۰ درصد علی الحساب، فروردین لغایت خرداد ماه ۱۴۰۱ پرداخت شده است.

رحیمی تصریح کرد: در طرح نظام ارجاع صندوق بيمه همگانی و سایر اقشار نیز در فروردین ۸۰ درصد علی الحساب لغایت خرداد ۱۴۰۱ پرداخت شده است.

وی گفت: کلیه مطالبات ناشی از ارز ترجیحی داروخانه های خصوصی و دانشگاهي استان ایلام در تیرماه به حساب آنها واریز گردیده است.

https://payjor.ir/?p=12384
Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ستاره ای از دنیای علم خاموش شد

ش مرداد 8 , 1401
✍️ دکتر معصومه علی حسینی_ دکترای روزنامه نگاری صبح شبی که تا صبح با تب و‌لرز جنگیدم شبی که تا صبح چشمانم‌به سفف و‌اطرافم بی رمق اما هشیار دوخته شده بود تا ببینم عزراییل از کدام‌طرف و با چه مدلی بسراغم می اید زمانی که سپیده صبح نمایان شد ساعت […]

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع