ماجرای خودروهایی که به جای بنزین، گازوئیل زدند!




کدخبر   16165

ایلام_ یک پمپ بنزین در مسیر ایلام به زوار کربلا و اربعین متاسفانه گازوییل به جای بنزین داده است و چندین خودرو بدون حرکت در جاده مانده اند و همگی متاسفانه پمپ بنزین آنها سوخته است، به نحوی که مکانیک و پمپ بنزین در استان ایلام کمیاب شد و حتی خودروبر و جرثقیل و یدک کش نیز از استانهای اطراف کفاف این حادثه و فاجعه جاده ایی را تاکنون نداده است!

به گزارش پی جور؛ پرويز ایدون مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ای ایلام در گفتگو با خبرنگار پی جور؛ با اعلام اینکه جایگاه مذکور دارای فراورده نفت و گاز و بنزین است گفت: روز ۱۳ شهریور کارگر این جایگاه هنگام تخلیه تانکر حامل گازوئیل اشتباهی شیلنگ‌های تخلیه را به مخزن بنزین وصل کرده و ۷ هزار لیتر گازوییل را در این مخزن خالی کرده است.

وی گفت: به محض اطلاع بازرسان شرکت پخش فراوردهای نفتی، مخزن مذکور تخلیه و بنزین آلوده به انبار انتقال داده شد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های ‌های نفتی با اعلام اینکه با جایگاه دار خاطی برخورد جدی می‌شود، افزود: تعدادی از رانندگانی که دچار خسارت شده‌اند، خسارت خود را از جایگاه دار گرفته اند و رانندگان باقی مانده هم می‌توانند با مراجعه به مالک جایگاه خسارت خود را دریافت کنند.

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اعزام دو هزارنفر مددجوی زیارت اولی به پیاده روی اربعین

چ شهریور 15 , 1402
ایلام_ مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: کمیته امداد علاوه بر اعزام دو هزار نفر از مددجویان زیارت اولی به پیاده روی بزرگ اربعین، زمینه حضور مجریان طرح‌های اشتغال در فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های فروش محصولات در مسیر پیاده روی اربعین را نیز فراهم کرده است.

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع