فعالیت شبانه روزی جهت اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک




کدخبر   6506

مدیر درمان تامین اجتماعی از فعالیت تمامی واحدهای مدیریت درمان استان جهت اجرای طرح نسخه الکترونیک بصورت شبانه روزی خبر داد.

به گزارش پی جور، علیرضا رمضان اظهار داشت: تیمی مجرب از کارشناسان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مشکلات احتمالی را رصد و با پزشکان و موسسات درمانی در تعامل هستند.

وی با اشاره به تعامل مثبت و همکاری سازنده دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در اجرای این طرح و تقدیر از مسئولان این دستگاه افزود: مردم هیچگونه دغدغه ی نداشته باشند زیرا دفترچه های درمانی تا پایان اعتبار، معتبر هستند و در صورت بروز مشکل پزشکان توجیه شده اند که برای بیمار در روند درمان خللی ایجاد نگردد.

مدیردرمان تامین اجتماعی ایلام  از همکاری پزشکان و مراکز طرف قرارداد در اجرای این طرح ملی خبر داد و یادآور شد: طرح نسخه الکترونیک الزام قانونی است و اجرای این طرح باعث تحولی عظیم در حوزه درمان تامین اجتماعی می شود.

رمضانی خاطرنشان کرد: نظارت، رصد و اجرای نسخه الکترونیک در استان نویدبخش ارتقا مطلوب خدمات درمانی به جامعه هدف و به تبع آن رضایت عمومی را در پی دارد.

وی در حوزه درمان استان  از مردم بابت صبر، حوصله  و همکاری با  اجرای این طرح،  قدردانی کرد.

 

 

Spread the love

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اهمیت زباله های صنعتی در زندگی هر شخص

ش اسفند 9 , 1399
لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرايط فعلی تکنولوژی مورد نياز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای […]

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع