فضای آرامستان شهر ایلام توسعه می‌یابد




کدخبر   15397

ایلام_ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با اشاره به کمبود فضای آرامستان بهشت رضا(ع) شهر ایلام، گفت: برای پیشگیری از بروز هرگونه مشکل برای تدفین اموات در سالهای آتی، فضای این آرامستان باید هرچه سریع تر توسعه یابد.

Spread the love

به گزارش پی جور؛ مهندس سعید هژبری در نشست توسعه فضای آرامستان “بهشت رضا(ع) ” شهر ایلام با اشاره به کمبود فضای این آرامستان، اظهار داشت: برای پیشگیری از بروز هرگونه مشکل برای تدفین اموات در سالهای آتی، باید هرچه سریع تر زمین مناسب و کافی برای این مهم در نظر گرفته شود.

وی خواستار واگذاری زمین در اسرع وقت به شهرداری ایلام شد و تصریح کرد: شهرداری در طراحی آرامستان باید درخت‌های موجود در عرصه را بطور کامل حفظ و نگهداری نماید.

معاون استاندار ایلام با بیان اینکه مالکان بخش خصوصی با هماهنگی شهرداری می‌توانند در آرامستان سرمایه‌گذاری نمایند، خاطرنشان ساخت: شهرداری باید ضمن فرهنگسازی، با مطالعه و استفاده از مشاور ذیصلاح، بهره‌وری فضا را افزایش داده و الگوهای جدیدی در خصوص تدفین اموات اجرا نماید.

payjor.ir/?p=15397

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دستگیری ۲۱ مجرم اقتصادی در ایلام

د خرداد 8 , 1402
ایلام_ فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی در راستای طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا و ارز طی سه روز گذشته بیش از ۲۰ میلیارد کالای قاچاق کشف و ۲۱ متهم دستگیر شدند.

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع