طرح پویش “چشم به راهیم” نوروز ۱۴۰۳ در ایلام




کدخبر   17536

ایلام_ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: پویش چشم به راهیم، همزمان با سراسر کشور از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ در این استان اجرایی میشود.

Spread the love

به گزارش پی جور؛ سیدزاهدین چشمه خاور اظهار داشت: با فرا رسیدن سال نو و آغاز سفرهای نوروزی، پویش “چشم به راهیم” با هدف ایمنی سفر و کاهش حداکثری آمار تصادفات و فوتی‌های تصادفات جاده‌ای در این استان اجرایی می‌شود.

وی افزود: این طرح در محور ایلام_ سرابله به کرمانشاه محدوده ارغوان در قالب برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری و آموزشی اجرا می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: از مهمترین اهداف این پویش، افزایش ایمنی سفرهای نوروزی برای استفاده‌کنندگان از خودروهای شخصی و حمل ونقل عمومی و ترغیب رانندگان به توقف وسایل نقلیه درطول سفر با هدف رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی، اشاعه و پاسداشت ارزش‌های دینی و مذهبی در طول سفر با توجه به تلاقی ماه مبارک رمضان و نوروز، ارتقای دانش عمومی جامعه در خصوص فرهنگ ایمنی و فرهنگ درست رانندگی و به کارگیری هنر در خدمت ایمنی برای ایجاد جاذبه‌های جاده‌ای است.

چشمه خاور با تاکید بر اینکه مخاطب اصلی این پویش همراهان راننده هستند، بیان کرد: در پویش #چشم_به_راهیم تلاش می‌شود به روش‌های گوناگون و با استفاده از ظرفیت هنرهای مختلف نقش همراهان راننده در ایمنی سفرهای خانوادگی، حواس‌پرتی آنی (استفاده از موبایل، سیگار، ضبط، خوراکی و …) خستگی و خواب‌آلودگی، عجله و شتاب در رانندگی، رانندگی در شرایط خاص (شب، مه، برف، باران، باد و گرد و غبار) تبیین شود.

وی اضافه کرد: ۱۵ دقیقه استراحت در ازای هر ۲ ساعت رانندگی می‌تواند بسیاری از حوادث جاده ای را کاهش دهد و بهترین محل برای توقف و استراحت مجتمع های خدمات رفاهی و ایستگاه های اجرای طرح پویش همراهان سفر است.

payjor.ir/?p=17536

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تخصیص سهمیه سوخت ناوگان نفتگازسوز صرفا بر اساس عملکرد

پ اسفند 24 , 1402
ایلتم_ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: هرگونه تخصیص سهمیه سوخت به ناوگان نفتگازسوز صرفا براساس احصاء عملکرد از طریق اسناد حمل، GPS و اعلام آن از طریق ادارات متولی به این شرکت امکانپذیر می باشد.

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع