طرح ضربتی پلیس ایلام در برخورد با خودروهای شوتی




کدخبر   15745

ایلام_ فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت برخورد با خودروهای شوتی طی ۳ روز گذشته بیش از ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.

Spread the love

‍ به گزارش پی جور؛ سردار جمال سلمانی در تشریح این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و رصد و اشرافیت اطلاعاتی با هماهنگی های قضائی مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق از جمله لوازم خانگی، دارو، کالاهای اساسی، فراورده های گوشتی، انواع کالاهای ممنوعه، کالای های گمرکی قاچاق توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی کشف شد.

وی با بیان اینکه این طرح در ۷۲ساعت گذشته به مرحله اجرا درآمده است بیان کرد: در این مدت ۱۴ دستگاه خودرو سبک وسنگین حامل کالای قاچاق (موسوم به شوتی) شناسایی توقیف و ۱۷  متهم نیز در این راستا دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالا های مکشوفه را ۱۱ میلیارد و چهارصدو سیزده میلیون ریال اعلام کردند ادامه داد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

payjor.ir/?p=15745

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اینفوگرافیک| چگونه از خودمان مراقبت کنیم

ش مرداد 7 , 1402
payjor.ir/?p=15815 Spread the love

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع