صادرات محموله ۲۳ تنی جگر مرغ “تولیدی استان ایلام به کشور عراق”




کدخبر   17668

ایلام_ معاون سلامت اداره کل دامپزشکی ایلام گفت: به محض درخواست کتبی متقاضی به اداره کل دامپزشکی استان در خصوص صادرات ۲۳تن جگر مرغ از کشتارگاه به کشور عراق، روند کار به صورت بازدیدهای بهداشتی از مراحل مختلف از جمله بررسی بسته‌بندی محموله به عمل آمد.

Spread the love

به گزارش پی جور به‌نقل از روابط عمومی؛ الهام جم‌زاده اظهارکرد: همچنین اکیپ نظارت بهداشتی اداره کل دامپزشکی از محموله‌های مد نظر بازدید بهداشتی نموده و بصورت تصادفی نمونه‌گیری به عمل آوردند.

جم زاده ادامه داد و گفت: پروسه نظارت و آزمایش های تشخیصی از محموله های مد نظر در آزمایشگاه مرکزی استان انجام گرفت که خوشبختانه از لحاظ بهداشتی تایید بهداشتی خود را اخذ نمود.

وی در پایان گفت: در مرحله بعدی پس از بررسی و تطبیق محموله‌ها در خصوص بسته‌بندی و لیبل‌گذاری صادراتی، روند صدور گواهی بهداشتی صادراتی آغاز و گواهی بهداشتی صادراتی برای محموله صادر شد و در نهایت امر ۲۳تن جگر تولیدی و بسته‌بندی شده در استان ایلام به کشور عراق صادر شده است.

payjor.ir/?p=17668

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تامین و توزیع انواع کود در یک سال گذشته در استان ایلام

ش فروردین 25 , 1403
ایلام_ مدیریت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام از تامین و توزیع انواع کود در سطح شهرستان‌های ایلام در سال گذشته خبر داد.

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع