شکستگی لوله آب شرب در هفت چشمه ایلام، رفع شد




کدخبر   17125

ایلام_ کاربران با ارسال ویدئو از شکستگی لوله در هفت چشمه استان که سبب جاری شدن آب و گِل و لای در محله شده است خواستار رسیدگی به وضع موجود شدند.

Spread the love

به گزارش پی جور؛ اهالی محله هفت چشمه ایلام می گویند: بارها شکستگی لوله آب را به اداره آب و فاضلاب گزارش داده اند، اما متاسفانه از طرف شرکت آبفا برای رفع مشکل لوله آب مراجعه ای صورت نگرفته است.

به گفته آنها، بیش از یک هفته است با شرکت آب و فاضلاب تماس گرفته ایم و هربار قول رسیدگی دادند اما یک بار هم از وضعیت موجود سرکشی نکرده و این محله را به حال خود رها کرده اند‌.

پس از انتشار این ویدئو در فضای مجازی، مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب ایلام در واکنش به این ویدئو گفت: پیرو گزارش واصله به واحد امداد و حوادث این امور مبنی بر شکستگی لوله آب شرب و جاری شدن حجم زیادی از آب، سریعاً اکیپ‌های اتفاقات و تعمیرات به محل مذکور عزیمت و پس از انجام هماهنگی لازم و با تلاش بی وقفه نسبت به تعمیر و بازسازی آن اقدام گردید.

payjor.ir/?p=17125

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سهمیه سوخت تراکتورداران براساس میزان فعالیت و سطح زیرکشت تعلق می گیرد

ش دی 16 , 1402
ایلام_ مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام با توجه به اعتراض جمعی از تراکتورداران در خصوص کاهش سهمیه نفتگاز گفت: سهمیه سوخت تراکتورداران براساس میزان فعالیت و سطح زیر کشت تعلق می گیرد

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع