سامانه بارشی جدید جمعه استان ایلام را در بر می گیرد




کدخبر   11213

ایلام- رییس گروه پیش بینی هواشناسی ایلام گفت: سامانه بارشی بهاری از روز جمعه تا اوایل هفته آینده هوای استان ایلام را تحت تاثیر ناپایداری های جوی خود قرار می دهد.

به گزارش پی جور ایلام، مجتبی میهن پرست اظهار داشت: سامانه بارشی فعلی که طی چند روز اخیر در استان ایلام فعال شده تا ظهر فردا به پایان می رسد اما سامانه جدیدی از روز جمعه وارد استان می شود.

وی افزود: سامانه جدید تا روز یکشنبه هفته آینده در استان فعال خواهد بود و به صورت نقطه ای و مقطعی در نقاط مختلف استان تضعیف و تقویت می شود.

میهن پرست ادامه داد: دامنه پراکنش این سیستم جدید بیشتر در مناطق جنوب، جنوب شرق، شرق و برخی از مناطق شمالی فعالیت خواهد داشت.

وی یادآور شد: باتوجه به اینکه سامانه بارشی بهاری و همراه با رگبار و رعد و برق است، احتمال بروز آبگرفتگی معابر عمومی وجود دارد.

وی اضافه کرد: به علت وزش باد شدید در منطقه از اواخر روز شنبه تا یکشنبه احتمال شکل گیری توده گرد و غبار و نفوذ آن به استان در طی روز دوشنبه دور از ذهن نیست.

Spread the love

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اینفوگرافیک| کلاهبرداری به بهانه روز معلم!

پ اردیبهشت 8 , 1401
دانش‌آموزان و خانواده‌ها دقت داشته باشند، در صورت خريد اينترنتي به مناسبت روز معلم، به اصالت فروشگاه اینترنتی و نماد اعتماد الكترونيك توجه کنند. آدرس فروشگاه اینترنتی مورد نظر را خودتان تایپ نمائید و از رفتن به لینک‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی یا سایت‌های دیگر ارائه شده است، خودداری کنید. […]

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع