رئیس پلیس راه ایلام: کسب رتبه برتر کشوری ایلام در کاهش تلفات انسانی تصادفات




کدخبر   5522

رئیس پلیس راه ایلام از کسب رتبه برتر کشوری ایلام در کاهش تلفات انسانی تصادفات خبر داد و گفت: دستاوردهای حاصل شده نتیجه همکاری مردم و دستگاه های اجرایی با پلیس راه استان است.

رضا همتی زاده اظهار کرد: علاوه بر رتبه برتر کشوری در چهار سال اخیر در حوزه راه‌های روستایی، پلیس راه استان ایلام در راستای پیشگیری از وقوع حوادث ترافیکی موفقیت‌هایی در حوزه استانی و کشوری کسب کرده است.

وی افزود با تلاش پلیس راه استان ایلام، در سال ۹۵ و ۹۶ رتبه اول کشوری در کاهش حوادث تلفات جاده‌ای کسب شده است.

رئیس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد: کسب دو رتبه برتر کشوری در اجرای طرح نوروزی و در راستای کاهش حوادث و سوانح ترافیکی در دو سال متوالی نیز از جمله افتخارات پلیس راه استان ایلام بوده است.

وی ادامه داد: برنامه‌های جامعی که در پلیس راه استان داشته‌ایم منجر به کسب این دستاوردها و موفقیت‌ها شده است.

همتی زاده تصریح کرد: دستاوردهای حاصل شده نتیجه برنامه‌ها و اقدامات عملیاتی مجموعه دستگاه‌های اجرایی از جمله، پلیس راه، راهداری، هلال احمر، اداره راه و شهرسازی، اورژانس و همچنین همکاری و تعامل خوب مردم با مسئولان بوده و این موضوع قابل تقدیر است.

 

Spread the love

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مدیرعامل شرکت گاز ایلام، 81 درصد شهرستان هلیلان از نعمت گاز برخوردار هستند

س مهر 29 , 1399
مدیر عامل شرکت گاز ایلام گفت: هم اکنون ۸۱ درصد شهرستان هلیلان از نعمت گازرسانی برخوردار هستند و ۱۹ درصد باقیمانده نیز در دستور کار قرار دارد. عباس شمس‌الهی گفت: شهرستان هلیلان دارای ۳۱ روستا است که در حال حاضر ۲۸ روستای این شهرستان با ۳ هزار خانوار از نعمت […]

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع