دومین کنتور آلتراسونیک در ایستگاه CGS شهر ایلام نصب و راه اندازی گردید




کدخبر   4940

عباس شمس اللهی مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت : با نصب کنتور آلتراسونیک ۱۲ اینچ در ایستگاه CGS  شهر ایلام و بالا رفتن دقت در ثبت ارقام، خطای اندازه گیری گاز ورودی شهر ایلام به کمتر از یک درصد رسیده است.

وی افزود: از مزایای نصب این کنتور، دقت اندازه گیری بالا نسبت به کنتورهای توربینی ، امکان ثبت آرشیو برای چند سال، امکان تحلیل و پایش مصارف در بازه های زمانی مختلف و نیز تأثیر مثبت در کاهش هدر رفت گاز در ایستگاه CGS شهر ایلام می باشد.

شمس اللهی اظهار داشت : ظرفیت این کنتور ۰۰۰/۱۰۰ متر مکعب بر ساعت بوده که با هزینه ای بالغ بر ۵ میلیارد ریال خریداری، نصب و راه اندازی گردیده است.

وی اظهار داشت : این نوع کنتور بدلیل عدم وجود قطعات دوار مکانیکی نیاز به انجام تعمیرات مداوم و دوره ای ندارد و نیاز به کالیبراسیون این کنتور در یک بازه زمانی ۸ ساله است که نسبت به کالیبراسیون هر ساله در کنتورهای توربینی، صرفه جویی قابل توجهی در زمان و هزینه تعمیر و نگهداری را نیز در پی خواهد داشت.

شمس اللهی تصریح کرد: اولین کنتور آلتراسونیک در استان ایلام در سال ۹۴ در ایستگاه گاز ورودی پتروشیمی ایلام نصب گردیده است.

Spread the love

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شناسایی ۸۰ مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس در ایلام و ثبت یک مورد فوتی

د مرداد 6 , 1399
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۵۶۳۵ نفر خبر داد. “دکتر محمد کریمیان” با اعلام این خبر گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۸۰ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است. وی اظهار داشت: متاسفانه در ۲۴ ساعت […]

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع