دانشجویان شیمی دانشگاه ایلام از پتروشیمی بازدید کردند




کدخبر   16903

ایلام_ دانشجویان رشته شیمی دانشگاه ایلام در مقاطع مختلف تحصیلی شامل دکتری، ارشد و کارشناسی از مجتمع پتروشیمی ایلام بازدید کردند. این دانشجویان در راستای آشنایی با صنعت پتروشیمی و تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با عنوان «راهیان پیشرفت» از واحدهای مختلف شرکت پتروشیمی به ویژه آزمایشگاه و تجهیزات شیمیایی مجتمع بازدید کردند.

Spread the love

به گزارش پی جور به‌نقل ازروابط عمومی؛ مسعود قبادی مدرس دانشگاه و سرپرست آزمایشگاه شیمیایی شرکت پتروشیمی ایلام با بیان اینکه این دانشجویان در‌ جریان این بازدید‌ها با آینده شغلی خود آشنا می‌شوند گفت: دانشگاه و صنعت دو بال توسعه در هر جامعه‌ای هستند و پتروشیمی نقش بسزایی در کاهش محرومیت در استان و افزایش امید بر عهده دارد.

قبادی با برشمردن دستاوردهای علمی و توانمندی‌های بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی غرب کشور افزود: با تلاش فرزندان بومی استان و کشور محصول استراتژیک DMDS CHAVAR65 برای نخستین بار در ایران در واحد SRU تولید شد.

وی با تشریح فرایند تولید در مجتمع پتروشیمی ایلام افزود: در این بازدید دانشجویان با انواع محصولات پلیمری تولید شده در این شرکت نیز آشنا شدند.

براساس این گزارش؛ دانشجویان رشته شیمی در مقاطع مختلف از واحدهای شرکت پتروشیمی ایلام بازدید کردند و از نزدیک در جریان فرایند تولید در مجتمع قرار گرفتند.

payjor.ir/?p=16903

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تیراندازی در یکی از مکان‌های تجاری استان ایلام

چ آذر 8 , 1402
ایلام_ پلیس آگاهی استان ایلام گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد تیراندازی در یکی از پاساژهای شهر ایلام بلافاصله اکیپ های گشت انتظامی به محل اعزام شدند.

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع