خبرخوش بیمه سلامت برای زوجین نابارور




کدخبر   17038

ایلام_ مدیر کل بیمه سلامت استان ایلام گفت: حمایت‌های سازمان بیمه سلامت از زوجین نابارور در سال جاری افزایش یافته و طبق دستورالعمل جدید محدودیت‌های قبلی برداشته شد.

Spread the love

به گزارش پی جور؛ نورالدین رحیمی با بیان اینکه در دستورالعمل جدید ۲۸ قلم آزمایش‌های تشخیصی ژنتیک، به پوشش بیمه‌ای سازمان بیمه سلامت اضافه شد، اظهار داشت: این آزمایش‌ها مربوط به افرادی است که تحت سقط جنین‌های مکرر قرار می‌گیرند و تا پیش از این نیز بیمه نبود.

رحیمی با اشاره به اینکه همه خدمات در درمان ناباروری تحت پوشش بیمه سلامت هستند، افزود: ۹۰ درصد پوشش در بخش‌های دولتی و ۹۰ درصد تعرفه عمومی غیر دولتی در مراکز ملکی دیگر تحت پوشش قرار گرفته است.

وی در خصوص محدودیتی که در برخی مراکز درمان ناباروری در استفاده از این خدمات وجود دارد، گفت: در دستورالعمل جدید هیچ محدودیتی در تعداد دفعات بهره مندی از این خدمات وجود ندارد و اینگونه مشکلات رفع شده است، زیرا در دستورالعمل قبلی تا ۳ بار استفاده از هر خدمت در سال داشتیم که در دستورالعمل جدید، حسب نیاز و معرفی پزشک مربوطه، زوج‌های نابارور می‌توانند از خدمات با پوشش بیمه‌ای استفاده کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام بیان داشت: این پوشش بیمه‌ای ۹۰ درصدی برای هزینه‌های خدمات تخصصی کمک باروری شامل خدمات میکرواینجکشن، لقاح داخل رحمی، انتقال جنین فریز شده و IVF با تعرفه دولتی است.

payjor.ir/?p=17038

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حفاظت از تاسیسات سد انحرافی آل اسحاق از برنامه های مانور مدیریت بحران در منطقه جنوب غرب کشور

س دی 5 , 1402
ایلام_ مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان ایلام گفت: حفاظت از تاسیسات سد انحرافی آل اسحاق از برنامه های مانور مدیریت بحران در منطقه جنوب غرب کشور است.

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع