حضور حداکثری در پای صندوق های رأی، تقدیر از جانفشانی شهداست




کدخبر   17439

ایلام_ مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان ایلام گفت: حضور حداکثری در پای صندوق های رأی، تقدیر از جانفشانی شهداست.

Spread the love

به گزارش پی جور؛ دکتر صادق علیمرادی افزود: مشارکت حداکثری برای رأی دادن، نشان از بلوغ فکری، سیاسی و اجتماعی مردم دارد.وی افزود: باید اندیشه ورزی کنیم چرا که انتخاب از کلمه نخبه گرفته شده و این یعنی شایسته ها و سرآمدها را باید گلچین نمود.

علیمرادی تصریح کرد: الحمدالله در این دوره با اقدامات شورای محترم نگهبان، شاهد تنوع کاندیدها هستیم و مردم با حضور پرشور و شعور خود، نسبت به انتخاب اصلح اهتمام می ورزند و شاهد مجلسی قوی، انقلابی و مردمی خواهیم بود که طبق فرمایش حضرت امام(ره) در رأس امور قرار خواهد گرفت.

وی در پایان با دعوت از اقشار مختلف مردم علی الخصوص کارکنان شاغل در شرکت آب منطقه ای و خانواده های ایشان، ابراز امیدواری کرد: یازدهم اسفندماه سال جاری و در لبیک به فرمان مقام عظمای ولایت و امامت، حماسه ای دیگر در کشور خلق خواهیم نمود.

payjor.ir/?p=17439

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

صدور بیش از 87 هزار و 852 حواله الکترونیکی برای توزیع کود شیمیایی

س اسفند 8 , 1402
ایلام_ مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 87 هزار و 852 حواله الکترونیک توزیع کود شیمیایی یارانه‌ای در استان برای مصرف کشاورزان توزیع شده است.

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع