ثبت بیش از ۷۰۰ مورد وقف در استان ایلام




کدخبر   13235

پی جور_مدیر کل اوقاف و امور خیریه ایلام گفت؛ تاکنون بیش از ۷۰۰ مورد وقف در استان به ثبت رسیده است

Spread the love

به گزارش پی جور ایلام؛ حجت الاسلام مرتضی عزیزی روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ایلام از صدور سند ملکیت ۲۶ موقوفه در استان خبر داد و افزود: این اسناد مربوط به اماکن مختلف اعم از مسجد، امامزاده، ساختمان مسکونی، تجاری و غیره است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه ایلام با اشاره به اینکه هم اینک سند مالکیت ۶۰ مسجد مناطق روستایی استان در مالکیت بنیاد مستضعفان است، تاکید کرد: علاوه بر این سند مالکیت شماری از امامن مذهبی نیز در مالکیت منابع طبیعی استان هستند.

به گفته حجت الاسلام عزیزی ، پیگیری برای صدور اسناد مالکیت این اماکن بنام این اداره کل در دست اقدام قرار دارد.

وی همچنین با اشاره به مشارکت این اداره کل در ایام اربعین حسینی برای خدمات دهی به زائران گفت: اربعین امسال در مجموع ۵۰ میلیارد ریال برای خدمات دهی به زائران هزینه شده است.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام، تمامی این مبلغ از محل نیت واقفان بوده و از ۱۲ تا ۲۶ شهریورماه صرف خدمات دهی به زائران حسینی شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه ایلام گفت: ۸۰ میلیارد ریال سال گذشته صرف عمران و توسعه و ساخت مساجد و اماکن مذهبی این استان شده است.

https://payjor.ir/?p=13235
Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مهلت جذب تسهیلات تبصره ۱۸ تا پایان دیماه سال‌جاری تمدید شد

چ مهر 6 , 1401
پی جور_ استاندار ایلام در نشست تسهیلات تبصره ۱۸: از مجموع ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان جذب شده است/ یک ریال از رقم تسهیلات تبصره ۱۸ نباید برگشت داده شود

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع