ثبت بیش از ۲۰ میلیون تردد خودرو در جاده های استان ایلام




کدخبر   15763

ایلام_ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از افزایش ۲۹ درصدی تردد وسایل نقلیه در استان طی چهار ماهه سال جاری خبر داد و گفت: ۲۰ میلیون و ۸۸۵ هزار و ۳۸۷ تردد خودرویی طی مدت یاد شده در جاده های ارتباطی این استان ثبت شده است.

Spread the love

به گزارش پی جور؛ سیدزاهدین چشمه خاور در تشریح این خبر، اظهار داشت: دو میلیون و ۴۱۲ هزار و ۳۲۱ مورد از این تعداد مربوط به تردد وسایل نقلیه سنگین و ۱۸ میلیون و ۱۲۳ هزار و ۲۸ مورد نیز مربوط به وسیله نقلیه سواری و وانت بوده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه مجموع تردد وسایل نقلیه در استان ایلام ۲۹ درصد افزایش یافته است، افزود: تردد وسایل نقلیه سنگین سال جاری در استان ۲۴ درصد و وسایل نقلیه سواری و وانت نیز ۲۹ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام تاکید کرد: پرترددترین محورهای ارتباطی استان، محور ایلام – چوار با تردد یک میلیون و ۲۴۷ هزار و ۶۸۳ وسیله نقلیه و ایلام – سرابله با تردد یک میلیون و ۳۳ هزار و ۲۳۱ وسیله نقلیه بوده است.

چشمه خاور با اشاره به میزان جابجایی مسافر در بازه زمانی یاد شد، یادآور شد: میزان جابجایی مسافر از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه در این استان ۴۵ درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: این مدت بیش از ۶۷۴ هزار و ۴۵۳ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در استان جابه جا شده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۵ درصد افزایش نشان می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به فعالیت ۸۷ شرکت مسافربری در استان، خاطرنشان ساخت: این تعداد مسافر در قالب ۶۱ هزار و ۲۴۲ سفر جابجا شده‌اند که شاهد افزایش ۱۰ درصدی تعداد سفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این بازه زمانی هستیم

payjor.ir/?p=15763

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اینفوگرافیک| نشانه های هک شدن گوشی

د مرداد 9 , 1402
payjor.ir/?p=15802 Spread the love

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع