تجلیل از خیرین هلیلانی/۹۰۰۰ متر زمین برای احداث سپاه در هلیلان وقف شد




کدخبر   6751

خیرین هلیلانی در اقدامی خداپسندانه ۹ هزار متر زمین برای اجرای سایت اداری سپاه ناحیه هلیلان وقف کردند.

سردار شاکرمی؛ فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در آیین تجلیل از خیرینی که زمین را برای احداث سایت ادارای سپاه ناحیه هلیلان وقف کرده اند گفت: وقف بعنوان سنت ارزشمند، میراثی ماندگار و اقدامی خداپسندانه است که نقش بزرگی در توسعه، عمران و آبادانی دارد.

هلیلان با توجه به اینکه به تازگی به شهرستان تبدیل شده نیازمند نگاه ویژه ای است و برنامه های محرومیت زدایی سپاه در این شهرستان کماکان ادامه خواهد داشت.

ما مومنانه و داوطلبانه در خدمت مردم هستیم. سپاه خدمت به مردم را سرلوحه کار خود می داند و از تمام ظرفیت ها برای این کار دریغ نخواهد کرد.

وی با قدردانی از اقدام خداپسندانه واقفان در اهدای ۹ هزار متر زمین برای اجرای سایت اداری سپاه هلیلان گفت: ثمرات این قبیل وقف ها را در آینده ای نه چندان دور در منطقه خواهیم دید.

Spread the love

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هدف گذاری جذب ۲۲ هزار حامی در ایلام از طرح «ایران مهربان»

ی فروردین 22 , 1400
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام گفت: جذب ۲۲ هزار حامی در ایلام از طرح «ایران مهربان» هدف گذاری شده است. به گزارش پی جور، “قنبر موسی نژاد” در دیدار با یکی از نیکوکاران و حامیان مقیم تهران که سرپرستی تعدادی از ایتام ایلامی را عهده دار شده است، […]

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع