تامین آب پایدار روستای “سمانه” شهرستان دهلران




کدخبر   17698

ایلام_ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: در راستای پیگیری مشکل تامین آب پایدار برای روستای سمانه شهرستان دهلران که توسط امام جمعه محترم دهلران در جلسه شورای اداری این شهرستان مطرح شد، پیگیری اجرای پروژه آبرسانی شامل حفر، تجهیز چاه و ایجاد شبکه آب شرب پایدار و بهداشتی در دورافتاده ترین روستای بخش دشت عباس شهرستان دهلران در دستور کار قرار گرفت.

Spread the love

به گزارش حامد نهاوندی خبرنگار پی جور؛ محمد محمدی با اشاره به اینکه اهالی این روستا سالیان متمادی به دلیل نقص فني چاه با بحران و تنش آبی مواجه بودند، افزود: با تجهیز این چاه با همکاری سپاه ناحیه دهلران و شرکت تعاونی قدر رزمندگان ایلام، مشکل آب شرب اهالی این روستا رفع شد.

وی اظهار داشت: در روستای مذکور قبلآ ۱۰کیلومتر خط انتقال و ۴ کیلومتر شبکه توزیع اجرا شده بود که با تجهیز چاه، پس از ۲۵ سال مشکل تامین آب پایدار این روستا با جمعیتی نزدیک ۲۰۰ نفر مرتفع شد.

مدیرعامل آبفای استان در پایان از تلاش شرکت تعاونی قدر رزمندگان ایلام مستقر در روستای سمانه و سپاه ناحیه دهلران که کار عیب یابی، شیر هوا گذاری، نصب، لایروبی، ایر شوک و گرانول ریزی چاه آب شرب سمانه را انجام دادند تقدیر نمود.

محمدی خاطرنشان ساخت: خدمت بی منت افتخار مجموعه آبفای استان است که تلاش می کنیم در این راستا خدماتی در خور شان مردم استان ارائه نماییم.

payjor.ir/?p=17698

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کتاب شعر " روی‌ نوار میمک" منتشر شد

ش اردیبهشت 1 , 1403
به گزارش پی جور؛ کتاب شعر نوجوان ” روی نوار میمک ” اثر ” اسلام انصاری فر” با حمایت واحد ادبیات حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام منتشر شد. این کتاب روایتی متفاوت از دلاوری های حماسه سازان ایل “خزل” در فتح میمک و در قالب […]

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع