بیمارستان صحرایی ۲۴ ساعته به زوار اربعین حسینی در مرز مهران خدمت رسانی می کند




کدخبر   8468

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: بیمارستان صحرایی سپاه با ۳۸ تخت بطور ۲۴ ساعته به زائران خدمت رسانی می کند.

به گزارش پی جور، سردار« جمال شاکرمی» در جریان بازدید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار کرد: بیمارستان صحرایی سپاه با تمام تجهیزات شامل اتاق جراحی، رادیولوژی، داروخانه سیار، بستری زنان و مردان و اورژانس در پایانه مرزی برای خدمات رسانی به زائران حسینی راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه بیمارستان صحرایی سپاه به طور ۲۴ ساعته به زائران خدمت رسانی می کند، افزود: سپاه با در خواست دانشگاه و موافقت سردار سلامی فرمانده کل سپاه، یک سامانه ۳۸ تخت خوابی بیمارستان صحرایی را با امکانات اتاق عمل، رادیولوژی، آزمایشگاه و سایر امکانات پاراکلینیک و مجموعه اورژانس با ۲۰ تخت اورژانس را در مرز مهران راه اندازی کرده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام افزود:  سامانه ثابت اورژانس اتوبوسی  در مرز مهران مستقر شده است و همچنین ارتش هم یک پست اورژانسی را  در مرز مهران دایر کرده است.

Spread the love

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

زیرساخت های مرز مهران باید برای پذیرش ۱۰ میلیون زائر ارتقا یابد

چ مهر 7 , 1400
‍ به گزارش پی جور، مشکلات فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) در نست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات در مرز مهران گفت: زیرساخت های مرز مهران باید پاسخگوی پذیرش حداقل بین هشت تا ۱۰ میلیون نفر زائر باشد در حالی که ظرفیت ها و زیرساخت های شهر و پایانه مهران از […]

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع