بهره ب داری از ۹ پروژه برق رسانی در شهرستان ایوان




کدخبر   12791

پی جور_ ۹ پروژه برق رسانی در شهرستان ایوان در آیینی و با حضور دکتر  “شهریار عباسی” معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام‌ و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان  ایوان به بهره برداری رسید.

Spread the love

به گزارش پی جور ایلام؛ مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام روز سه شنبه در این آیین گفت: این پروژه ها شامل اصلاح و بهینه کامل روستای های شاله شوری، نهرخان سفلی، نرگسی و چقاماهی است که امروز به بهره برداری رسید.

ولی الله ناصری افزود: تامین برق محدوده های فرهنگیان فاز ۳، خیابان کمیته امداد ایوان با شبکه فشار ضعیف، تبدیل سیم کابل و اصلاح ۲۳/۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف ایوان و برق رسانی به روستاهای درگه، محدوده شهرک جدید اندیشه و مدرسه روستاهای گاسوار از دیگر پروژه های افتتاحی شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در شهرستان ایوان در ایام هفته دولت است‌.

وی یادآور شد: اعتباری افزون بر ۱۲۲ میلیارد ریال برای این پروژه ها در سطح شهرستان ایوان هزینه شده است.
گفتنی است؛ از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون با اعتبار بالغ بر ۱۳۴ میلیارد ریال شبکه های برق توسعه، اصلاح و بهینه سازی شده است.

https://payjor.ir/?p=12791
Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اولین دوره مسابقات آزاد مهارت زندانیان ایلام

چ شهریور 9 , 1401
اولین دوره مسابقات آزاد مهارت زندانیان ایلام با همکاری اداره آموزش فنی و حرفه ای برگزار شد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع