برگزاری همایش آموزشی ترویجی خدمات حمایتی جهاد کشاورزی در ایلام




کدخبر   12781

پی جور_ مدیر بازاریابی و امور مشتریان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از وجود سه هزار و ۵۰۰ کارگزار تامین کننده کود‌های استاندارد به کشاورزان خبر داد.

Spread the love

به گزارش پی جور ایلام ؛ محمدمهدی سعیدی در همایش آموزشی ترویجی خدمات حمایتی جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی بستری را فراهم کرده که کشاورزان با مراجعه به سه هزار و ۵۰۰ کارگزار فعال برگزاری همایش آموزشی ترویجی خدمات حمایتی جهاد کشاورزی در ایلامکشور نسبت به تهیه کود‌های استاندارد و با کیفیت اقدام کنند.

وی افزود: در راستای طرح خودکفایی از کود‌های کشاورزی، حمایت از شرکت‌های تولیدکننده داخلی به ویژه شرکت‌های دانش بنیان اقدام به برگزاری همایش‌های یک روزه در استان‌های مختلف کشور می‌شود.

سعیدی با اشاره به امکان برقراری ارتباط مستقیم کشاورزان با کارگزاران و شرکت های تولید کننده گفت: کشاورزان می توانند بدون واسظه کود مورد اطمینان خود را تهیه کنند که استفاده از کود استاندارد موجب افزایش بهره وری می‌شود.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام نیز گفت: هشت هلدینگ و شرکت بزرگ کشور در این همایش شرکت کرده اند و نوین‌ترین کود‌های کشاورزی را به کارگزاران و کشاورزان معرفی و عرضه می‌کنند.

مهدی جمالی افزود: این کود‌ها با فناوری‌های نانو در جهت بهبود تغذیه گیاهی و با هدف افزایش بهره وری با کیفی و تامین امنیت غذایی تولید شده اند که در این همایش‌ها کود‌های جدید به کارگزاران و کشاورزان معرفی می‌شود.در پایان این همایش از تولید کنندگان برتر کود شیمایی، عالی و زیستی تجلیل شد.

https://payjor.ir/?p=12781
Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مرز مهران از ساعتی پیش باز شد

د شهریور 7 , 1401
فرماندار مهران گفت: از یک ساعت گذشته مرز مهران به روی عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) گشوده شد.

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع