برگزاری بیست ‎و ‎پنجمین دوره مسابقات قرآن‌کریم ویژه کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی




کدخبر   16623

ایلام_ مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان ایلام گفت: در ‌راستای گسترش و ترویج اندیشه‌های قرآنی و فرهنگ دینی در سراسر کشور در ۳ مرحله مقدماتی، درون‌دستگاهی و بین‌دستگاهی(نهایی) مسابقات قرآنی برگزار می‌شود.

Spread the love

به‌گزارش پی جور؛ علی اشرف تابانی با بیان اینکه کلیه همکاران سازمان تامین اجتماعی می توانند در بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان تأمین اجتماعی ثبت‌نام و شرکت کنند، افزود: شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات در سه رده سنی ۶ سال، ۱۱ سال و ۱۲ تا ۱۶ می توانند ثبت‌نام نمایند.

وی گفت: این مسابقات در‌ سه‌ مرحله مقدماتی، درون‌ دستگاهی و بین‌دستگاهی و در ۵ رشته اصلی حفظ، قرائت، مفاهیم، اذان و نهج‎‌البلاغه برگزار می‌شود.

مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان ایلام اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل صادر شده از سوی معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی، مرحله مقدماتی بیست‌وپنجمین دوره از مسابقات قرآن کریم این سازمان میان همکاران دستگاه و در سطح ادارات کل استانی و شرکت‌های تابعه سازمان برگزار می‌شود.

تابانی بیان داشت: مرحله درون‌دستگاهی در استان خوزستان، و مرحله بین‌دستگاهی یا نهایی این مسابقات در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در این دوره از مسابقات قرآن کریم، به‌صورت متمرکز و صرفاً از طریق آدرس https://Tamin.Porsline.ir/s/QURAN به‌صورت الکترونیکی صورت خواهد گرفت، خاطرنشان ساخت: مهلت ثبت‌نام به مدت یک هفته و از تاریخ ۱۰‏/۰۸‏/۱۴۰۲ الی ۱۶‏/۰۸‏/۱۴۰۲ خواهد بود.

payjor.ir/?p=16623

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رشد ۹ درصدی ارزش صادرات کالا از مرز مهران

د آبان 8 , 1402
ایلام_ مدیر کل گمرکات استان ایلام از رشد ۹درصدی ارزش کالاهای صادراتی در هفت ماهه امسال خبر داد.

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع