برای تکمیل سد سیکان “دره شهر” ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.




کدخبر   7164

به گزارش پی جور به نقل از روابط عمومی،  پوراحمد اظهار کرد: برای سال جاری مبلغ ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای ادامه عملیات اجرایی این سد پیشنهاد داده شد اما از این میزان صرفا مبلغ ۲۶ میلیارد تومان در قانون بودجه سال جاری پیش بینی شده است که به هیچ وجه قابل مقایسه با نیاز واقعی طرح نیست.

وی افزود: از این اعتبار اندک تاکنون هیچگونه وجهی اختصاص داده نشده است.
پوراحمدگفت: این سد واقع در منطقه فرهادآباد شهرستان دره شهر و  با هدف تامین آب شرب دراز مدت شهرستانهای آبدانان، دره شهر و بدره و همچنین آب کشاورزی و صنعت دره شهر در حال احداث است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ایلام ادامه داد: پیشرفت فیزیکی سد در حال حاضر ۲۵ درصد است و سرعت بخشیدن به روند اجرای سد مستلزم تزریق اعتبار و پرداخت مطالبات پیمانکار خواهد بود.
پوراحمد در خصوص تملک روستا و اراضی موجود در مخزن سد نیز بیان داشت: بیش از ۹۸ درصد اراضی کشاورزی در محدوده دریاچه سد تملک گردیده و لیکن تملک منازل مسکونی نیازمند تامین اعتبار است که به جد در حال پیگیری هستیم.

Spread the love

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

قطع ارتباط تلفنی به دلیل سرقت سایت مله مازگ درگردنه مله مازگ شهرستان چرداول

ج خرداد 7 , 1400
مدیرمخابرات منطقه ایلام گفت: شبکه ارتباطی تلفن ثابت وهمراه درگردنه مله مازگ شهرستان چرداول به دلیل سرقت سایت قطع شده بودکه باتلاش بی وقفه وشبانه روزی همکاران فنی وصل شد به گزارش پی جور، مدیرمخابرات منطقه ایلام ضمن اعلام این خبر افزود :اموراتی همچون رفع خرابی ها در بخش تلفن […]

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع