بخش صالح آبادِ ایلام صاحب کتابخانه عمومی می شود




کدخبر   15422

ایلام_ کلنگ ساختمان جدید کتابخانه عمومی امام سجاد(ع) بخش صالح آباد شهرستان مهران در مراسمی با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی، مدیر کل راه و شهر سازی استان، امام جمعه و فرماندار شهرستان مهران به زمین زده شد.

Spread the love

به‌گزارش مریم نظری_ خبرنگار پی جور؛ سمیه حیدری با تاکید بر تقویت حوزه فرهنگ در مناطق محروم، اظهار کرد: امروز در سالروز میلاد امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و به برکت کلنگ این کتابخانه به زمین زده می شود.

وی افزود: توسعه را باید از فرهنگ شروع کنیم که دروازه ورود به آن کتاب و کتابخوانی است و بهترین روش برای بالابردن سطح فرهنگ یک جامعه به ویژه جوامع محروم کمک به توسعه و ترویج کتابخوانی در آن مناطق است.

وی با بیان اینکه توسعه زیر ساخت های فرهنگی در شهرها و روستاها مورد توجه قرار گرفته است، گفت: در حال حاضر چند پروژه ساخت کتابخانه، در نقاط مختلف استان در حال احداث و پیگیری است که به زودی این پروژه های فرهنگی تکمیل شده و به بهره برداری خواهند رسید.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت فرهنگی، مذهبی و به برکت بارگاه شریف حضرت علی صالح (ع) در این منطقه، بالاخص مسیر و دروازه عتبات عالیات و همچنین گذرگاه اجتماع عظیم اربعین حسینی (ع)، مسئولین نگاه خاص و ویژه ای به آن دارند. اگر خیرینی بتوانند در این مهم یاری رسان باشند، می‌توانیم امیدوار باشیم علاوه بر طی کردن گام‌های بلند در حوزه کتاب و کتابخوانی، در خدمت رسانی به زائران آقا اباعبدالله (ع) نیز سهیم باشیم.

payjor.ir/?p=15422

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

صدور کالا برگ الکترونیکی برای مددجویان کمیته امداد ایلام

چ خرداد 10 , 1402
ایلام_ مدیرکل کمیته امداد ایلام از طرح صدور کالا برگ الکترونیک برای مددجویان دهک های یک تا سه درآمدی این نهاد و اجرای آن از هفته آینده خبر داد.

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع