اهداء سه عدد تخت دیالیز به بیمارستان رازی ایلام




کدخبر   15754

ایلام_رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از اهداء سه عدد تخت دیالیز به بیمارستان رازی خبر داد.

Spread the love

به گزارش پی جور؛ دکتر جاسم محمدی با اعلام این خبر، اظهارداشت: از سوی خانواده زنده‌یاد دکتر عبدالخالق کیخاوندی موسس و مدیر سابق انجمن حمایت از بیماران کلیوی شعبه ایلام و موسس درمانگاه خیریه الزهرا(س) سه عدد تخت دیالیز به بیمارستان رازی ایلام اهداء گردید.

وی ضمن تقدیر از این اقدام نیکو و خداپسندانه خاطرنشان ساخت: این پزشک حاذق و نیکنام در دوران عمر بابرکت خود منشأ خدمات شایسته‌ای به مردم شریف استان بودند و همواره در یاد و خاطر مردمان نجیب و قدرشناس استان باقی خواهند ماند.

همچنین دکتر محمدرضا کیخاوندی مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی شعبه ایلام با اشاره به ارزش ۹۳۰ میلیون ریالی این تخت‌های دیالیز اهدایی به بیمارستان رازی، هدف از این عمل خیر را رضای خداوند متعال، کاهش مشکلات بیماران دیالیزی، همکاری با دانشگاه علوم پزشکی و تداوم راه دکتر عبدالخالق کیخاوندی برشمرد که عمر گرانمایه خویش را در راه خدمت به بیماران به ویژه قشر آسیب پذیر، بیماران دیالیزی و پیوند کلیه وقف نمود

payjor.ir/?p=15754

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دستگیری متهم فراری بعداز گروگانگیری خانواده خود در ایلام

ی مرداد 8 , 1402
ایلام_ مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام گفت: در پی گزارش نیروی انتظامی شب گذشته به سازمان آتش نشانی مبنی بر یک فقره گروگانگیری و تهدید به خودکشی در یکی از محلات ایلام موسوم به فرودگاه سابق، باتوجه به حساسیت موضوع ایستگاه‌های آتش نشانی یک و ۲ با تجهیزات کامل امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع