انتقاد منصفانه باعث اثربخشی در فعالیت دستگاه‌های اجرایی می شود




کدخبر   16929

ایلام_ مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ایلام در پاسخ به نقد غیر منصفانه بعضی ازخبرنگاران گفت: پرسنل خدوم و بومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان در روزهای سال بویژه در ایام اربعین سرور سالار شهیدان تمام توان خود را در جهت خدمت به زائرین را به نمایش گذاشته و این مهم توانست رضایت مردم را به دنبال داشته باشد .

Spread the love

به گزارش پی جور؛ پرویز ایدون به افزایش نرخ گاز مایع سیلندری در استان پرداخت و افزود: هرگونه اقدام مسئولان به صورت استانی در خصوص افزایش نرخ گاز مایع سیلندری با هر اقدام دیگری امکانپذیر نبوده و مسئولان دولتی استان صرفا مجری تصمیمات مقامات کشوری از قبیل مصوبات هیئت وزیران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی می باشد.

وی بیان داشت: نرخ گاز مایع تحویلی به شرکت‌های مادر به ازای هر کیلو ۲۳۰ تومان از طریق پالایشگاه‌ها بوده و نرخ عرضه در تاسیسات و عاملین شهرستان توسط سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان به دو نرخ یارانه ایی و آزاد که براساس بند۵ ازماده ۵ تصویب نامه شماره ۹۱۹۲۸ت ۶۱۵۱۹ه هیئت وزیران دردولت در راستای اجرای بندب تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ مصوبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی کشور بوده و هرگونه تخطی از موضوع به عنوان تخلف اداری محسوب می گردد.

وی به به سهمیه سوخت تراکتورداران شهرستان مهران پرداخت و بیان کرد: سهمیه سوخت تراکتورداران شهرستان مهران که با مشکل مواجه شد توسط جهاد کشاورزی انجام می‌گیرد چرا که سهمیه این بخش کاملا مشخص و براساس سطح زیرکشت محصولات هر شهرستان در نظر گرفته شده است و در صورتیکه جهاد کشاورزی بتواند سهمیه هر کشاورز را بر اساس زمین زیر کشت آن به عنوان دستگاه متولی تعیین نمایید هیچ مشکلی برای کشاورزان عزیز پیش نخواهد آمد.

مدیرعامل شرکت پخش وپالایش فراوردهای نفتی استان تصریح کرد: شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی مسئولیت تامین سوخت را برعهده داشته و سازمانهای متولی بخش های مختلف مصرف مسئولیت نظارت و صحت سنجی فعالیت یا عدم فعالیت آن بخش های مصرف می باشند.

وی در پایان یادآور شد: از آنجایی که رسانه ها چشم بیدار جامعه هستند و استفاده از وجود خبرنگاران می‌تواند به بهبود، رشد و توسعه استان کمک کند و بالعکس انتقاد غیر منصفانه و تخریب مدیران هم توسط بعضی از خبرنگاران می‌تواند برای جامعه مضر باشد و تلاش و کوشش بعضی از مدیران و مسئولان را خدشه دار کند. امیدوایم با همکاری و همفکری همدیگر بتوانیم برای پیشرفت و توسعه استان قدم برداریم و در این راه خطیر با همدیگر رسالت کاری خود را به سرانجام برسانیم.

payjor.ir/?p=16929

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نظارت استاندارد ایلام بر روی برچسب مصرف انرژی لوازم خانگی در سطح استان

ش آذر 11 , 1402
ایلام_ از آنجاییکه برچسب انرژی به خریداران کمک می کند تا هنگام خرید کالا وسیله ای را انتخاب نمایند که در مقایسه با سایر وسایل مصرف انرژی کمتر و کارایی بیشتری را داشته باشد، به همین منظور نظارت بر برچسب مصرف انرژی از وظایف اداره کل استاندارد می باشد.

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع