الزام به اخذ گواهی بهداشتی قرنطینه ای حمل برای تمامی محموله های مرتبط با دامپزشکی




کدخبر   17592

ایلام_ مدیرکل دامپزشکی استان ایلام از الزام به اخذ گواهی بهداشتی قرنطینه ای حمل برای تمامی محموله های مرتبط با دامپزشکی خبر داد.

Spread the love

به گزارش پی جور؛ یونس احمدی اظهار کرد: به استناد ماده ۴ آیین نامه چگونگی کنترل بهداشتی تردد، نقل و انتقال، واردات و صادرات دام زنده و فرآروده های خام دامی موضوع بنده د ماده ۳ و بند ب ماده ۵ قانون سازمان دامپزشکی کشور، هر نوع نقل و انتقال دام زنده، فرآورده های خام دامی، نهاده های دامی، دارو و مواد بیولوژیک، مستلزم اخذ گواهی بهداشتی حمل از سازمان دامپزشکی کشور، ادارات کل دامپزشکی استان ها، ادارات دامپزشکی شهرستان ها یا نماینده قانونی آنها است.

وی بیان کرد: موارد فاقد گواهی مذکور، تخلف محسوب می شود و برابر مقررات با آنها برخورد می شود.

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام تصریح کرد: نقل و انقال هرگونه دام زنده علاوه بر اخذ گواهی بهداشتی حمل، مستلزم پلاک کوبی با استفاده از پلاک بارکددار ۱۵ رقمی و ثبت در سامانه های مربوطه است.حمل و نقل هرگونه دام فاقد پلاک تخلف محسوب می شود و با متخلفان برخورد قانونی صورت می گیرد.

احمدی عنوان کرد: صدور هرگونه گواهی بهداشتی حمل جدید منوط به تاییدیه تخلیه محموله قبلی است و با موارد عدم وصول نیز برخورد قانونی صورت می گیرد.

payjor.ir/?p=17592

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

صدور و تمدید 50 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در ایلام

س فروردین 7 , 1403
ایلام_ سرپرست اداره کل استاندارد استان ایلام گفت: 50 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در سال گذشته در این استان صادر و تمدید مهلت شد.

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع