افشین، بدون لابی گری در شهرداری ایلام ماندگار شد




کدخبر   16858

به گزارش پی جور؛ بالاخره پس از کش و قوس های فراوان در مسیر انتخاب شهردار جدید ایلام، با صدور حکم از سوی وزیر کشور و انتخاب وی بر این مسند، سبب شد تا لابی های ضد صدور حکم و پیگیران صدور حکم آرام بگیرند.

افشین مظفری دارای تحصیلات کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است و سابقه مدیریت سازمان مشاغل شهری در شهرداری، مدیریت اداره بازرسی، مدیریت سازمان حمل و نقل و…. را در کارنامه خود دارد.

در مسیر صدور حکم شهردار جدید، برخی جریانات داخل شهرداری و برخی رسانه ها سعی داشتند بازی را به نفع خود رقم بزنند که شوربختانه در این مسیر ناکام ماندند.

نکته انتخاب افشین مظفری این بود که محافل پیگیر انتخاب شهردار جدید، امکان بسیار کمی برای انتخاب او قائل بودند.

حال که افشین شهردار شد باید با مسیری که از روز اول کاری آغاز می کند نشانه های تغییر و تحول به افکار عمومی و نخبگان استان ایلام نشان دهد.

انتظار می رود شهردار جدید در یک نشست رسانه ای الویت های کاری خود را اعلام کند تا افکار عمومی با افکار فردی که آنچنان تاکنون در رسانه ها ظهور و بروز نداشته است آشنا گردند.

payjor.ir/?p=16858

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ساخت 73 مدرسه در مناطق محروم ایلام توسط ستاد اجرایی فرمان امام

ش آذر 4 , 1402
ایلام_ مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام گفت: از سال‌های گذشته تاکنون بیش از 73 مدرسه در مناطق محروم و کم برخوردار سطح استان توسط بنیاد 15 خرداد و بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، ساخت کامل یا تکمیل شده اند و هم اکنون دانش آموز در آن تحصیل می‌کنند.

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع