افزایش ۱۵ درصدی تماس های اورژانس در طرح سلامت نوروزی




کدخبر   17630

ایلام_ رییس اورژانس ایلام از برقراری ۷۵۴۹ تماس با اورژانس در طرح سلامت نوروزی خبر داد و گفت: از ۲۲ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین سال جاری، ۷ هزار و ۵۴۹ تماس با اورژانس ۱۱۵ برقرار شده که در مقایسه با مدت مشابه تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ با افزایش ۱۵/۹ درصدی همراه بوده است.

Spread the love

به گزارش پی جور؛ صیدنور علیمرادی اظهار کرد: از ابتدای طرح سلامت نوروزی تا سیزده فروردین، ۱۸۳۴ خدمت توسط اورژانس پیش بیمارستانی انجام شده است.

وی ادامه داد: در ۳۵۶ حادثه ی ترافیکی به ۴۱۲ نفر مصدوم خدمت رسانی شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۵/۵٪ در حوادث و ۱۵/۷ درصد در تعداد مصدومین افزایش وجود داشته است. همچنین ۱۴۲۲ مورد خدمت به مصدومان غیرترافیکی و بیماران ارائه شده است که آمارها از افزایش ۶/۵ درصدی این ماموریت ها حکایت دارد.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام بیان کرد: ۱۱۸۳ مورد از مددجویان به مراکز درمانی استان منتقل و تعداد ۶۳۲ مورد نیز در محل درمان شده اند.

علیمرادی به سه عامل مهم تماس با اورژانس پرداخت و گفت: از مهمترین دلایل تماس با ۱۱۵ در ایام نوروز می توان به ترتیب از مشکلات قلبی، تروما و مشکلات تنفسی نام برد.

اورژانس ایلام با ۴۸۳ نفر پرسنل تخصصی، ۴۸ پایگاه شهری و جاده ای ثابت، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ ایستگاه نوروزی در این ایام مشغول ارائه خدمت به هموطنان بود.

payjor.ir/?p=17630

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نجات مصدوم ۴۵ ساله در ارتفاعات روستای گنجه شهرستان بدره توسط نجاتگران هلال احمر

س فروردین 14 , 1403
ایلام_ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: فرد ۴۵ ساله ای که در ارتفاعات روستای گنجه مصدوم شده بود توسط نجاتگران هلال احمر به منطقه امن منتقل شد.

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع