استاندار ایلام: شهدا مفاخر اعتقادی ما برا نسل آینده هستند




کدخبر   9398

 استاندار ایلام برخی از مزارهای شهدا در شهرستان های استان را متناسب شأن این عزیزان ندانست و گفت: هر چند که همه می دانیم اعتبارات محدود است اما در همین شرایط هم می توانیم به گونه ای مدیریت کنیم که شان و منزلت شهدا حفظ شود.

به گزارش پی جور، حسن بهرام نیا در جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس که روزسه شنبه هفتم دی ماه برگزار شد، از مدیران ذیربط خواست تا ساماندهی و بازسازی مزار شهدا را در دستور کار جدی خود قرار دهند و افزود: در سفر اخیر ریاست محترم جمهوری به استان ایلام، مسئولان در برنامه های پیشنهادی به دفتر رئیس جمهور به مسئله بازسازی و نوسازی گلزار شهدا توجه چندانی نداشته اند، لذا این مورد باید مورد توجه ویژه و پیگیری تأکید قرار گیرد تا اعتبارات لازم در این حوزه به استان اختصاص یابد.

وی ادامه داد: شهدای عظیم الشأن ظرفیت‌های دینی و اعتقادی ما برای نسل آینده هستند زیرا آیندگان باید به گذشتگان خود به‌عنوان مفاخر یاد کنند و یکی از مفاخر مورد استناد همین یادمان ها و موزه های دفاع مقدس هستند.

استاندار ایلام با اشاره به در پیش بودن تشییع پیکر پاک ۲۵۰ شهید در کشور گفت: مردم عزیز و وفادار به نظام و منش شهدا قطعاً در یک استقبال باشکوه این پیکرهای آسمانی را همراهی و مشایعت خواهند کرد.

بهرام نیا با بیان اینکه هر چند پیکرهای مطهر این شهدا ممکن است گمنام باشند اما نزد پروردگار متعال از روزی وافری برخوردارند، ادامه داد: شهدای گمنام ما با اعتقاد و ایمان راسخ به جبهه رفتند و جان شیرین خود را برای امنیت، عزت و سرافرازی مردم و میهن اسلامی فدا کردند.

استاندار ایلام در پایان تاکید کرد: فرمانداران شهرهایی که میزبان پیکر مطهر شهدا هستند باید به بهترین وجه ممکن این مراسم را برگزار کنند تا رضایت خاطر خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم ولایتمدار استان را فراهم آورند.

Spread the love

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کرونا در کمین شب نشینی های خانوادگی!

س دی 7 , 1400
ایلام-بدیهی است که هرگونه سهل انگاری در روزهای کرونا باعث می شود که شمار بسیاری از شهروندان بخاطر رعایت نکردن اصول ساده بهداشتی در زدن ماسک جان خود را از دست دهند و هزینه های جانی و مالی هنگفتی به جامعه تحمیل شود.

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع