احتمال خاموشی برق در ایلام




کدخبر   4529

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: در صورت عدم مدیریت مصرف صحیح برق استان ایلام احتمالا در تابستان شاهد قطعی و خاموشی برق باشیم.

هادی شیرخانی اظهار داشت: متاسفانه مصرف برق، رشد  غیر منطقی دارد و اگر با مدیریت مصرف بهینه و هوشمندانه مردم و همراهی آنها مواجه نشویم در روزهای آتی که فصل گرما شروع می‌شود به ناچار مجبور به اعمال مدیریت بار اضطراری خواهیم بود.

وی افزود: در سطح استان مشاهده شده که در بعضی روزها تا ۱۶ درصد رشد مصرف داشته‌ایم و اگر از این رده عبور کنیم در بحث تامین برق با مشکل جدی روبرو خواهیم شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام تصریح کرد: هوشمندانه مصرف کردن توسط مردم باید در اولویت قرار بگیرد بنابراین رعایت صرفه جویی و مدیریت در مصرف برق برای مشترکان امری ضروری است.

شیرخانی  ادامه داد: از مردم و هم‌ استانی‌های عزیز خصوصا مناطق جنوب می‌خواهیم بهینه مصرف کنند و دمای کولر خود را بر روی عدد ۲۴ و کولر‌های آبی را بر روی دور کند تنظیم کنند تا رفاه مردم و  به خصوص سلامت بیماران کرونایی دچار خدشه نشود و با چالش برق در سطح استان روبرو نشویم.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: ساعات اوج مصرف در دو بازه زمانی ۱۲ تا ۱۶ و ۲۰ تا ۲۳ است لذا خواستار عدم استفاده از وسایل پرمصرف( لباسشویی، جاروبرقی، اتو، ماشین ظرفشویی و وسایل مشابه) در بازه‌های زمانی فوق را شدند.

 

 

 

Spread the love

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان ایلام به ۹۷۱ نفر

ش خرداد 10 , 1399
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان ایلام به ۹۷۱ نفر خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ مورد جدید در استان ثبت شده است. محمد کریمیان از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۹۷۱ نفر خبر داد. […]

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع