‍ آمادگی کامل پلیس راه استان ایلام برای تامین امنیت زائران اربعین




کدخبر   12798

پی جور_ رئیس پلیس راه استان از آمادگی کامل پلیس راه برای تامین امنیت ترافیکی زائران اربعین در خبر داد.

Spread the love

به گزارش پی جور ایلام؛ سرهنگ ابوالفضل کهزادی گفت: با توجه به اینکه حدود ۶۰ درصد از زائران عزیز مرز بین المللی مهران را برای عبور و شرکت در پیاده روی اربعین حسینی (ع) انتخاب کرده اند لذا مجموعه پلیس راه استان آمادگی کامل برای برقراری امنیت ترافیکی مشتاقان حضرت اباعبداله الحسین را دارد.

وی اظهار داشت: تمهیدات انتظامی و ترافیکی لازم برای تسهیل تردد زائران اربعين حسينی(ع) از قبیل امکانات، تجهیزات و نیز استفاده از نیروهای پلیس راه استان و همچنین نیروهای کمکی استان‌های همجوار در نظر گرفته شده تا این مجموعه همچون سالیان گذشته در محورهای استان ایلام به نحو شایسته خدمتگزار زائران حسینی باشد.

رئیس پلیس راه استان افزود: با توجه به همکاری و هماهنگی مسئولان استانی و همچنین دستگاه های مرتبط مشکلات و نواقص مربوط به ساماندهی و تجهیز پارکینگ ها، آسفالت مسیر های ورودی و خروجی، نصب علائم جاده ای و هشدار دهنده تا حد خوبی برطرف شده است.

کهزادی در پایان خدمت به زائران حضرت سیدالشهدا (ع) توفیق بزرگی برای پلیس و توشه گرانبهایی برای تک تک کارکنان پلیس راه استان دانست و تصریح کرد: خدمتگزاری به این عزیزان افتخار بزرگی است که نصیب ما و همکاران شده است.

https://payjor.ir/?p=12798
Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اینفوگرافیک| اقدامات اولیه تشنج

چ شهریور 9 , 1401
Spread the love

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع