آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد استان ایلام به‌مناسبت هفته بسیج




کدخبر   16880

ایلام_ از ابتدای سال تاکنون ۱۰۷ زندانی جرایم غیر عمد از زندان آزاد شدند.در مراسمی با حضور مراجع قضایی، مدیران و مسئولین استانی و با کمک خیری از شهرستان هلیلان، ۶ رندانی جرایم غیر عمد از زندان آزاد شدند.

Spread the love

به گزارش پی جور؛ جمشید اسکندری اظهار کرد: با کمک ستاد دیه و خیرین همیشه در صحنه، از ابتدای سال تا کنون ۱۰۷ زندانی جرائم غیرعمد و ۱۷ زندانی نیازمند مالی نیز توسط انجمن حمایت از زندانیان به آغوش خانواده خود بازگشتند.

مدیرکل زندان های ایلام خاطر نشان کرد: خیرین استانی همواره دست یارای سنگربانان اصلاح و تربیت بوده اند و بی شک همکاری و اقدام خداپسندانه نیکوکاران و استفاده از این ظرفیت، به تحقق اهداف سازمانی کمک شایانی می کند و از جمعیت کیفری می کاهد.

گفتنی است رئیس کل دادگستری استان ایلام با ارسال لوح تقدیر از خیر هلیلانی و برادر وی که به عنوان پزشک زندان همواره در حال خدمت رسانی و مداوای زندانیان است تجلیل کرد.

به گزارش پی جور؛ از ابتدای سال تاکنون ۱۰۷ زندانی جرایم غیر عمد از زندان آزاد شدند. در این مراسم که با حضور مراجع قضایی، مدیران و مسئولین استانی و با کمک خیری از شهرستان هلیلان، ۶ رندانی جرایم غیر عمد از زندان آزاد شدند.

payjor.ir/?p=16880

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سیلاب ۴۰۰ میلیارد ریال به راه های ایلام خسارت زد

ی آذر 5 , 1402
ایلام_ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: میزان خسارت اولیه به محورهای ارتباطی این استان ناشی از بارش ها و جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه ها طی هفته گذشته ۴۰۰ میلیارد ریال بوده است.

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع