وبلاگ

ایلام- نماینده ولی فقيه در استان و امام جمعه ایلام در یادواره ۴۰۰ شهید ایل بزرگ خزل گفت: شهدا ستاره های تابناکی شدند برای کسانی که در مسیر ضلالت گمراه شدند و مسیرحق را نشان دادند.

ایلام_ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: در جلسه حمایت از تولیدات دانش‌بنیان  با اشاره به اهمیت شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه اقتصادی، گفت: رشد اقتصادی در کشورهای توسعه‌یافته برپایه و اساس فعالیت شرکت‌های  دانش‌بنیان است.

ایلام_ مدیرکل دامپزشکی استان ایلام گفت: زمستان سال گذشته در پی بازدیدهای انجام گرفته از واحدهای عرضه و مصرف گوشت خام ۲ مورد نگهداری از گوشت مشکوک به حرام مشاهده شد.

ایلام_ مدیر مخابرات منطقه ایلام گفت: سال گذشته اقدامات مناسبی برای مراکز مخابراتی استان به منظور پایداری ارتباط انجام شد و در این راستا اعتباری بیش از بر ۱۱۰ میلیارد ریال در بخش توسعه و تجهیز مراکز در نقاط مختلف استان هزینه شد.

ایلام_ در حالی که سدهای استان در سال‌های اخیر به دلیل عدم ورودی مناسب آب با مشکلات زیادی مواجه بوده و میزان حجم سدها روز به روز پائین می آمد، بارندگی‌های بهاری به ویژه در اردیبهشت ماه امسال جان دوباره به این سدها داده و آنها را سیراب کرده است.

ایلام_ مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام گفت: طبق اعلام رسمی وزارت جهاد کشاورزی، گندم تولیدی استان ایلام در ردیف سومین گندم مرغوب کشور قرار دارد و گندم این استان دارای ۱۲.۵۶ درصد پروتئین و بین ۸۶ تا ۹۶ درصد گلوتن است که بیانگر مرغوبیت و کیفیت این محصول در کشور است.

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع