کسب رتبه دوم اداره کل صمت استان، در رسیدگی سریع به شکایات مردمی در سامانه ۱۲۴




کدخبر   19385

ایلام_ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام، در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان، که با ریاست دکتر کرمی استاندار ایلام، و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و دیگر مدیران کل عضو کارگروه برگزار شد، گفت: برای حفظ حقوق مردم و مصرف کنندگان و پیشگیری از افزایش غیر متعارف قیمت ها و تخلفات صنفی، می بایست نظارت و بازرسی ها را بصورت مستمر، منظم و قاطعانه و با احساس مسئولیت انجام داد.

Print Friendly, PDF & Email
Spread the love

به گزارش پی جور؛ رضا محمدرحیمی، برگزاری گشت های مشترک با حضور دستگاه های مرتبط را مثبت ارزیابی کرد و اضهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۰ هزار و ۸۲۲ بازرسی از واحدهای صنفی استان بعمل آمده، که برای یک هزار و ۶۶۷ واحد متخلف، منجر به تشکیل پرونده تخلفاتی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال شده است.

وی بیان کرد: سامانه ۱۲۴ که بصورت حضوری و تلفنی، پیگیر شکایات و گزارش های مردمی در خصوص تخلفات صنفی است، پل ارتباطی مردم و این دستگاه بوده و همواره آماده است تا گزارش های دریافتی را در کمترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار دهد، که این امر سبب شده تا این اداره کل در بخش رسیدگی سریع به شکایات، رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص دهد.

لازم به ذکر است، در این جلسه در مورد ذخایر محصولات استراتژیک در استان، وضعیت مرغ و جوجه ریزی، گندم، برنج و شکر و تشدید کنترل و نظارت بر بازار و میوه شب عید، بحث و تبادل نظر گردید.

https://payjor.ir/?p=19385

Print Friendly, PDF & Email
Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

از شایعه تا واقعیت؛ بی کیفیتی "آرد" یا "نان" کدامیک؟!

س دی 18 , 1403
به گزارش پی جور؛ طی هفته های گذشته، در سطح شهر زمزمه های با این مضمون ” نان بی کیفیت در ایلام” به گوش می رسید و اکثریت مردم به این موضوع گلایه مند بودند و این شبهه در بین آنها ایجاد شده بود که ” آرد یا نان ” […]

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع