ضرورت پاسخگویی به درخواست‌ها در کوتاه ترین زمان ممکن




کدخبر   6800

دکتر علیرضا رمضانی اظهار داشت: پاسخگویی مناسب و همچنین رصد و تحلیل مشکلات و نارسایی هایی بیان شده از سوی بیمه شدگان و مراکز درمانی طرف قرارداد و برطرف نمودن مشکل باید با سرعت و جدیت دنبال ‌شود.

وی افزود: باید از طریق کانال های متعدد برقراری ارتباط را برای بیمه شدگان و مراکز درمانی طرف قرارداد ساده نماییم و با ارتباط مداوم در زمان کوتاهی پاسخگوی پرسش ها و مشکلات باشیم تا هیچ فردی در فرایند درمان خود سرگردان نشود

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: داشتن اطلاعات دقیق از مخاطبین و مشکلات آنان برای موفقیت ضروری است، نظرات، پیشنهادات و انتقادات تماس گیرندگان با مرکز پاسخگویی و نظارت مردمی و نیز همکاران بخش های مختلف باید جمع آوری و تجزیه و تحلیل شود

دکتر رمضانی افزود: امکان اطلاع از استحقاق درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی فراهم شده است

مخاطبین سازمان می توانند با گرفتن شماره ۱۴۲۰، انتخاب گزینه ۳، وارد کردن کد ملی یا شناسه اتباع خارجی، از وضعیت برخورداری از حمایت‌های درمانی مطلع شوند.

Spread the love

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برخورد قانونی با رانندگان روزه خوار در ماه مبارک رمضان

چ فروردین 25 , 1400
رئيس پليس راهنمایی و رانندگی استان گفت: با رانندگان خودروهايي كه در ماه مبارك رمضان اقدام به روزه خواري مي کنند بر خورد قانونی خواهد شد. به گزارش پی جور، سرهنگ” ابوالفضل کهزادی” اظهارداشت : روزه خواري در خودرو از جرائم مشهود است و پليس راهنمایی و رانندگی نيز با […]

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع