دکتر علیرضا رمضانی اظهار داشت: پاسخگویی مناسب و همچنین رصد و تحلیل مشکلات و نارسایی هایی بیان شده از سوی بیمه شدگان و مراکز درمانی طرف قرارداد و برطرف نمودن مشکل باید با سرعت و جدیت دنبال شود.
وی افزود: باید از طریق کانال های متعدد برقراری ارتباط را برای بیمه شدگان و مراکز درمانی طرف قرارداد ساده نماییم و با ارتباط مداوم در زمان کوتاهی پاسخگوی پرسش ها و مشکلات باشیم تا هیچ فردی در فرایند درمان خود سرگردان نشود
مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: داشتن اطلاعات دقیق از مخاطبین و مشکلات آنان برای موفقیت ضروری است، نظرات، پیشنهادات و انتقادات تماس گیرندگان با مرکز پاسخگویی و نظارت مردمی و نیز همکاران بخش های مختلف باید جمع آوری و تجزیه و تحلیل شود
دکتر رمضانی افزود: امکان اطلاع از استحقاق درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی فراهم شده است
مخاطبین سازمان می توانند با گرفتن شماره ۱۴۲۰، انتخاب گزینه ۳، وارد کردن کد ملی یا شناسه اتباع خارجی، از وضعیت برخورداری از حمایتهای درمانی مطلع شوند.