مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: درخواست های جامعه ایثارگری فرصتی برای دستگاه و مدیران است تا با شناسایی موارد مطروحه، برنامهریزی لازم را در جهت رفع مشکلات این قشر عزیز و افزایش رضایتمندی آنان به عمل آورند
اسدالله تولیده در راستای ارتباط دو سویه بین مسئولان و مردم و پاسخگویی مستقیم به جامعه معزز ایثارگری، در اداره بازرسی عملکرد و رسیدگی به شکایات استانداری ایلام حضور یافت و از طریق سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت (سامد) پاسخگوی تماس های مردمی بود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام عمده درخواست تماسهای جامعه ایثارگری را در حوزههای اشتغال و شرکت در کمیسیون پزشکی عنوان کرد و اظهار داشت: پاسخگویی به مردم از طریق سامانههایی نظیر ۱۶۱۶ و ۱۱۱ به منظور سهولت در برقراری ارتباط با ایثارگران و رسیدگی مطلوب به مسائل و مشکلات آنان است.
وی با تاکید بر لزوم گسترش استفاده از خدمات غیرحضوری و الکترونیک، افزود: ارائه درخواست بصورت غیرحضوری در دوران شیوع ویروس کرونا در بنیاد ایلام افزایش چشمگیری داشته است، که این نوع ارتباط علاوه بر تحقق اهداف دولت الکترونیک، تکریم ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی در کاهش خطر ابتلا مراجعان به این ویروس تاثیر بسزایی دارد.
تولیده فرصت خدمت به جامعه شاهد و ایثارگر را مغتنم برشمرد و تصریح کرد: درخواست های جامعه ایثارگری فرصتی برای دستگاه و مدیران است تا با شناسایی موارد مطروحه برنامهریزی لازم را در جهت رفع مشکلات این قشر عزیز و افزایش رضایتمندی آنان به عمل آورند.