تبدیل ۳۰ خدمت حضوری به غیرحضوری در سازمان تامین اجتماعی




کدخبر   5867

مدیرکل تامین اجتماعی ایلام گفت: اجرای طرح ۳۰۷۰ این سازمان ۷۰ درصد مراجعه حضوری مردم را به شعب کاهش خواهد داد.

به گزارش پی جور، سهیلا ملکشاهی اظهار داشت: همزمان با اجرای محدودیت های کرونایی آمادگی این اداره برای ارائه خدمات غیرحضوری افزایش یافته و مردم می توانند بدون مراجعه حضوری از این خدمات استفاده کنند.

وی افزود: کاهش این مراجعات ضمن کمک به کاهش شیوع بیماری، سبب کم کردن هزینه و اتلاف وقت شهروندان شده و دولت الکترونیک نیز به عنوان سیاست کلی کشور اکنون در این راستا عمل می‌کند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام با بیان اینکه در این طرح ۳۰ خدمت حضوری سازمان به شکل غیر حضوری تبدیل می شود، افزود: تبدیل ۳۰ خدمت حضوری به غیرحضوری برای کاهش سالانه ۷۰ میلیون مراجعه از ۹۶ میلیون مراجعه حضوری به تامین اجتماعی هدف اجرای طرح ۳۰۷۰ است.

ملکشاهی با اشاره به اینکه مردم برای استفاده از خدمات ۳۰۷۰ باید ابتدا به سامانه eservices.tamin.ir وارد و ثبت نام کنند، یادآور شد: تلاش می کنیم در زمینه ارائه خدمات غیرحضوری در سازمان تأمین اجتماعی پیشگام باشیم.

وی تاکید کرد: ماهانه ۴۱۰ میلیارد ریال برای ارائه خدمت به مستمری بگیران، تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت در استان پرداخت می شود.

 

Print Friendly, PDF & Email
Spread the love

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

اصناف متخلف در آبدانان ۱۲ میلیارد ریال جریمه شدند

ش آذر 15 , 1399
Spread the love

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع