مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: با استقرار میز خدمت الکترونیکی و انجام خدمات غیر حضوری در این مجموعه، بیش از ۱۲۵ هزار خدمت متنوع به آحاد مختلف جامعه ارائه شده است.
عباس شمس اللهی اظهار داشت : طی بررسی های انجام شده بیش از ۹۶ درصد ارباب رجوع از عملکرد میز خدمت الکترونیکی این شرکت رضایت دارند.
وی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون و همزمان با شیوع بیماری کرونا انجام خدمات بصورت غیرحضوری در دستور کار شرکت قرار گرفت و در ۹ ماهه اول سال جاری ۱۲۵ هزار درخواست خدمت مشترکین و ارباب رجوع از طریق میز خدمت غیر حضوری در حداقل زمان ممکن پیگیری و انجام شده است که این موضوع رضایت مندی ۹۶ درصدی آنان شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه میز خدمت الکترونیکی این شرکت در خدمات رسانی فعال است، اظهار داشت: بدلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و جلوگیری از تجمعات و رعایت پروتکل های بهداشتی، میز خدمت الکترونیکی در این مجموعه فعال گردیده تا ارباب رجوع به راحتی بتوانند مشکلات خود را مطرح کنند.
شمس اللهی ادامه داد: شرکت گاز استان از طریق راه اندازی سامانه جامع ارتباط با مشتریان (crm) به صورت الکترونیکی به کلیه مشترکین بصورت غیرحضوری خدمات ارائه می کند.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: در راستای توسعه میز خدمت الکترونیکی و خدمات دهی غیرحضوری سامانه جامع ارتباط با مشتریان از ۵ طریق مختلف شامل سامانه اینترنتی CRM، وب سایت شرکت، سامانه پیامکی، تلفن گویا و اپلیکیشن اندروید تلفن همراه اقدام به خدمات دهی غیرحضوری به مشترکان و ارباب رجوع می کند.
شمس الهی خاطرنشان کرد: انجام خدمات بصورت غیرحضوری علاوه بر صرفه جویی در زمان، تسریع در انجام و پیگیری امور، دقت در انجام خدمات ، کاهش ترددهای حضوری برای مشترکین ، سبب ایجاد رضایتمندی نیز برای این مجموعه می گردد.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در سامانه مذکور نوع خدمت شامل دریافت و پرداخت آنلاین قبض بصورت پیامک، درخواست استعلام، شکایات ، انتقاد، پیشنهاد ، پاسخ به استعلامات و غیره قابل انجام می باشد.